Kolbjørn Stuestøl:
I Windows er språkpakkane der med språkkodene «no» og «nb» (som er identiske i innhald) for norsk.
«no»?
Kvart språk ligg i kvar si mappe. Dei norske mappene heiter «no» og «nb». Identisk innhald.
Det synest eg er rart.
Men Thunderbird er då triviell å setta opp, og utvilsomt ein betre e-postlesar enn OE (det skal ikkje so mykje til!). Og so er han tilgjengelig på nynorsk òg …
Ja. Thunderbird-en er OK i maskinen min, men eg har (førebels) ikkje fått tilgang på breiband. (Har søkt sidan årtusenskiftet). I ein periode var eg avhengig av å kunne lese e-posten frå mange ulike maskiner. Difor lagring på servaren.
Støttar ikkje e-postleverandøren din IMAP?