On Thursday 26 July 2018 16:07, Yngve Spjeld-Landro wrote:
Kva er det best å kalla tasten med windowslogoen på? Alternativa eg har funne so langt er Super(-tasten) eller Meta(-tasten).
Navnet bør være selvforklarende, noe meta- eller supertast ikke er.
Jeg ser dessuten ingen problemer med å kalle den Windows-tasten, for det er jo faktisk Microsoft sin Windowslogo på tasten.