Knut Yrvin knuty@skolelinux.no wrote in news:200407311733.46488.knuty@skolelinux.no:
KOffice er mye enklere å bruke forteller lærere som bruker IKT i opplæringen på lavere skoletrinn. OpenOffice har bare alt for mange knapper og måter å gå seg vekk. Dette hindrer læring ved at fokuset fjernes fra skrivingen. Elevene går seg vill i, eller bruker alt for mye tid på å mestre knapper og menyer.
Går det an å laga eigne (forenkla) verktøylinje- og menyoppsett for for eksempel KWord (eller OpenOffice.org)? Det hadde vore ei fin løysing. Ein fekk eit enklare grensesnitt, men med dei same knappane og menyvala som i den meir avanserte utgåva?