27. mai 2015 kl. 11.56 skrev Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no:
Etter mi meining er forslaget ditt om å bruke REGNSAMMEN/REKNSAMAN for AGGREGATE svært bra. Det er eit ord som ikkje er brukt frå før og seier litt om kva funksjonen gjer. (SAMANDRAG og MENGD, som er brukte nå, er jo nokså generelle). Dersom ingen protesterer, brukar eg forslaget ditt. Reknar med at dette i tilfelle også blir endra på bokmål.
I tråd med andre namn bør det vel då vera REKN.SAMAN. Etter mi meining er ikkje REKN.SAMAN noko mindre generelt enn SAMANDRAG, sidan det er nokså opplagd at det inneber rekning. Av de to føretrekkjer eg SAMANDRAG, som det blei argumentert grundig for av fleire i forrige runde. Om vi skal ta den baletten på nytt, meiner eg òg at SAMLE, som Kjetil Torgrim Homme foreslo då, er minst like bra som REKN.SAMAN.
Men altså: Eg meiner det beste er å holde på SAMANDRAG.
-Thomas Nygreen