Akk, ja. Personlig synes jeg kontainer er en unorsk bastardord, og var derfor interessert i å høre hva folk faktisk sier når de snakker om konseptet på norsk. Har endret i boken til å bruke (linux)kontainer, da den triste realiteten vel er at denne bastarden har formert seg i norsken.