Karl Ove Hufthammer wrote:
Sundag 10. februar 2008 skreiv Axel Bojer:
... som beskriver det jeg trodde du hadde brukt, nemlig der den som låser også må låse opp. (http://svnbook.red-bean.com/nightly/nb/svn-book.html)
Avsnittet du refererer til snakkar jo berre om korleis låsing fungerer i *andre* system enn Subversion. Det finst eit heilt kapittel om korleis det fungerer *i* Subversion, som nok er meir interessant.
Info om bryting av låsar finn du på: http://svnbook.red-bean.com/nightly/nb/svn-book.html#svn.advanced.locking.br...
ok, takk!
-Axel