Tysdag 19 oktober 2004 22:58 skreiv Finn-Arne Johansen:
Når vi først er i gang. Om en går inn på innstillingene til konqueror, Så ser det ut til at det er dobbeltkonvertert Unicode (Gjelder KDE 3.2.2 i Sarge).
Hmm, ukjent for meg. Kan du gje meg ein streng å søkja etter?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes