Tysdag 19 oktober 2004 10:54 skreiv Tosten Tøfte:
Hi
Sitter her med Kmail og kjører i gang stavekontrollen. Der kommer det fint opp en liste over ord, men ledeteksten i vinduet sier: "Foreslpåtte ord". Dette er KDE 3.2.3 / Kmail utgave 1.7
Kandidat til Harry Hurt, den der :) Det er fiksa i KDE 3.3, så vidt eg kan sjå:
gaute@solo:~/skulelinux/skolelinux/i18n/head-kde-i18n/nb/messages > grep -r 'Foresl' */*.po kdelibs/kdelibs.po:msgstr "Foreslåtte ord"
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Tysdag 19 oktober 2004 22:58 skreiv Finn-Arne Johansen:
Når vi først er i gang. Om en går inn på innstillingene til konqueror, Så ser det ut til at det er dobbeltkonvertert Unicode (Gjelder KDE 3.2.2 i Sarge).
Hmm, ukjent for meg. Kan du gje meg ein streng å søkja etter?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
On Tue, Oct 19, 2004 at 06:45:00PM +0200, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Tysdag 19 oktober 2004 10:54 skreiv Tosten Tøfte:
Sitter her med Kmail og kjører i gang stavekontrollen. Der kommer det fint opp en liste over ord, men ledeteksten i vinduet sier: "Foreslpåtte ord". Dette er KDE 3.2.3 / Kmail utgave 1.7
Kandidat til Harry Hurt, den der :) Det er fiksa i KDE 3.3, så vidt eg kan sjå:
gaute@solo:~/skulelinux/skolelinux/i18n/head-kde-i18n/nb/messages > grep -r 'Foresl' */*.po kdelibs/kdelibs.po:msgstr "Foreslåtte ord"
Når vi først er i gang. Om en går inn på innstillingene til konqueror, Så ser det ut til at det er dobbeltkonvertert Unicode (Gjelder KDE 3.2.2 i Sarge).
On Wed, Oct 20, 2004 at 03:18:41PM +0200, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Tysdag 19 oktober 2004 22:58 skreiv Finn-Arne Johansen:
Når vi først er i gang. Om en går inn på innstillingene til konqueror, Så ser det ut til at det er dobbeltkonvertert Unicode (Gjelder KDE 3.2.2 i Sarge).
Hmm, ukjent for meg. Kan du gje meg ein streng å søkja etter?
Se på http://developer.skolelinux.no/~finnarne/konqueror_settings_utf8.jpg
Det er ganske mange andre der også