Ser på språkstatistikken for Gnome 2.8 "http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.8/" at Gnome *enno* ikkje har fått oppdatert språkkoden for bokmål frå «no» til «nb».
Stemmer dette?
Det er fleire år sidan me vart einige om å bruka dei rette språkkodane, og dei fleste andre programma er oppdaterte (inkludert KDE og eindel GTK-baserte program).