Tirsdag 16 september 2008 10:20:53 skrev Karl Ove Hufthammer:
For HTML-/XML-feil er det vel like greitt å bruka Lokalize som KBabel. Det er jo oppgitt *både* linjenummer og oppføringsnummer i feilrapporten.
Jeg finner slett ingen feilrapport i Localize. Hvor er den?