Onsdag 8. august 2001 19:08 skreiv Bjørn Steensrud:
Det er noe annet som skurrer i mine ører:
policy-> politikk
Bør det brukes "praksis" istedet? praksis for informasjonskapsler, dvs. cookie policy? eller rutine, som i "vi skal gå gjennom våre rutiner ..." strategi, kanskje?
politikk betyr politics for meg -
I nynorsk-KDE har eg brukt praksis, og synest det er dekkjande.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes