On Thu, 2008-07-31 at 15:38 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Jeg ser det går i OOo, men i Kbabel og Kedit får jeg firkanter. regner med det går bort om jeg velger en annen skrifttype,
Det bør du absolutt gjera. At du ikkje får vist teiknet, tyder på at du brukar ein ueigna skrifttype. Bruk «DejaVu Sans», som er den beste, på mange måtar.
vi kan knappast påleggje alle å bruke DejaVu Sans.
Til nå har vi vel standardisert på tankestreker, trodde jeg?
Det visste eg ikkje. Eg hadde iallfall standardisert på «|»-teiknet … :)
jammen, «/» er best! :-)
For øvrig ser det ut at e-postprogrammet ditt har problem med æ, ø og å.
eller UTF-8.