On Wed, 2005-01-12 at 20:29 +0100, Knut Yrvin wrote:
onsdag 12 januar 2005, 19:07, skrev Karl Ove Hufthammer:
Eg får berre 381 treff på Google, mot 214 for «databasemotor»
En databasemotor oppfatter jeg som selve databasesystemet, eller databasetjeneren om du vil. Den delen som kobler klientprogrammet til databasen, som f.eks. ODBC eller JDBC, er det jeg beskriver som bakstykke. I forhold til databasemotoren er JDBC eller ODBC et frontstykke.
eg er einig. mange ulike typar applikasjonar kan ha eit MySQL-bakstykke, det vil seie at dei lagrar og/eller slår opp sine data i ein MySQL-database. poenget er at bakstykket kan byttast ut med eit anna, t.d. eit LDAP-bakstykke, om du heller vil bruke det. mellom applikasjonen og bakstykket må ein ha eit grensesnitt som tillet slike utbyttingar, og bakstykket har ansvaret for å omforme dette grensesnittet til det motoren snakkar.
du kan ikkje kalle desse bakstykka for motorar, for det impliserer at applikasjonen sjølv inneheld motoren. Exim har eit LDAP-bakstykke, men inneheld ikkje ein LDAP-motor.