Håkon Løvdal:
Jeg foreslår rekordliste som litt mere presist enn bare rekorder.
«Rekordliste» passar fint i mange samanhenger, som i
Gratulerer! Du kom inn på 3. plass i rekordlista.
Men menyvalet for å visa lista kan godt heita berre «Vis rekordar». (Generelt bør menyval gjerast so korte som mulig.)
For øvrig ein liten kommentar om det med *high* scores: I KBlackbox kjem ein med på rekordlista om ein får ein låg «score» (ein får fleire poeng jo dårligare ein spelar), men det blir likevel omtalt som at ein kjem med på «high score»-lista.