Birger Kollstrand skrev:
Heisan!
Wednesday 12 April 2006 12:39, skrev Axel Bojer:
Men alternativet er at det stopper på at den personen som får pressemeldinga ikke er til stede, ikke har tid e.l. Det burde være en mulighet for å legge det ut uten at det er offentlig tilgjengelig, kanskje på en side der man må logge seg inn? Og så sender man bare en lenke til denne lista så blir det opp til hver og en å logge seg inn? Eller at flere melder seg på, men da risikerer vi dobbeltarbeide. Hvor mange pressemeldinger er det snakk om? Hvor ofte?
PS: Vennligst svar til lista og ikke til meg personlig, så alle kan ta del i debatten :-)
Det er ok å bruke en lukket epost liste for koordinering mot de sentrale presse meldingene.
Er det noen på denne listen som kan opprette en slik lukket epost liste? Og er det noen som har lyst til å være md og oversette disse pressemeldingene? Kanskje kan en av de som er på den lukkede listen sende ut en forespørsel om å oversette på den åpne oversetterlisten om det er nødvendig? (Selve pressemeldingen sendes da i epost til oversetteren)
Antallet meldinger er ca. 2 i månden.
cu / birger....
Jeg tror ikke det er en god ide med enda en e-post liste. Når jeg tenker meg om burde vel svn være sikkert nok, det er vel bare de med svn-konto som kan lese det som er lagt inn der. Hvis altså f.eks. Birger kan legge nye pressemledinger inn i rett mappe i svn og så sende en e-postmelding til denne lista, så kan den som vil lese og oversette meldinga og legge oversettelsen tilbake i samme mappe som den engelske. Slik kan også andre språkvaske. Detter er den vanlige måten i prosjektet og vi nyter godt av svns versjonshåndtering og trenger ikke finne opp enda noe nytt :-)
Vet noen i hvilken mappe pressemeldinger ligger? En ny mappe der med navnet «KDE» kunne f.eks vært mulig.
(/me har ikke lastet ned hele svn, bare i18n).
Mvh Axel