2001-11-06 14:55:23, Vidar Løkken vidarlo@vestdata.no:
ljos eller lys?
Ljos verkar litt "gammalt". Då kan vi få problem med folk som meiner det er for lite hippt, og gammaldags og tungt språk.
verktøy eller verkty?
Verkty av same begrunning som med bilete/bilde.
Eg vil heller av 'verktøy', av same grunngjeving som di mot 'ljos'.
line eller linje?
I min dialelt passar line best inn, men folk *kan* mistolke det, eller ikkje forstå.
Når eg ser 'line', tenker eg på f.eks. 'å gå på stram line' (altså bokmålstydinga). Elles kan det jo òg bli oppfatta som ikkje omsett (engelsk 'line'). :/