* Herman Robak
| Allerede i den første meldingen i dbootstrap.po ser jeg at rå, | utygget Debian ikke er direkte skreddersydd for grunnskolelærere:
Ikke oversett dbootstrap, vi kommer ikke til å bruke den. Vi baserer oss på debian-installer i stedet for boot-floppies.