On Fri, Oct 22, 2004 at 05:17:45PM +0200, Axel Bojer wrote:
mandag 4. oktober 2004, 15:10, skrev Håvard Korsvoll:
"spegel" er kanskje ikkje ideelt, men eg synest ikkje "nettarkiv" er noka forbetring. for meg tyder eit "arkiv" ein stad der ein tek vare på gamle dokument og bøker. det er ikkje tilfellet her, ein "spegel" er ei eksakt avbildning av eit _anna_ filarkiv, gamle filer vil slettast når dei vert sletta på den opprinnelege kjelda.
Det ble foreslått (minst) to ord på norsk for «Mirror»:
- «Speil» og
- «Nettarkiv»
Skal vi bli enige om ett, eller bruke begge (altså valgfritt)?
Jeg har på dansk sett termen filspejl, som kanskje kunne overveies (filspeil)
Hilsen keld