Fredag 4. juni 2010 skreiv Sjur Nørstebø Moshagen:
I dette del-prosjektet vil vi testa stavekontrollar som er bygde på både open og lukka kjeldekode, minimum MS Office sin og Hunspell eller Aspell-stavekontrollane for norsk.
Meir info finn de på: http://www.divvun.no/pr/Sommarjobb_2010.html
Eg reknar med at dette arbeidet (eller i det minste resultatet av det) er interessant for lista, og at det difor er ok å posta denne stillingsannonsen her. I motsett fall ber eg om orsak.
Resultatet av prosjektet er iallfall veldig interessant. Eg reknar med dette vil verta offentlig tilgjengelig?