Sommarjobb
Divvun-prosjektet har ei ledig stilling i ca 8 veker med hovudoppgåve å samla inn tekst, leggja til info om skrivefeil, og bruka tekstane til å testa tilgjengelege stavekontrollar for norsk. Testresultata vil bli samanlikna med liknande testar for samisk.
I dette del-prosjektet vil vi testa stavekontrollar som er bygde på både open og lukka kjeldekode, minimum MS Office sin og Hunspell eller Aspell-stavekontrollane for norsk.
Meir info finn de på: http://www.divvun.no/pr/Sommarjobb_2010.html
Eg reknar med at dette arbeidet (eller i det minste resultatet av det) er interessant for lista, og at det difor er ok å posta denne stillingsannonsen her. I motsett fall ber eg om orsak.
Beste helsing Sjur N. Moshagen Samediggi · Sametinget Prosjektleiar for Divvun-prosjektet http://www.divvun.no/ http://www.samediggi.no/ +358-9-49 75 29 (a) +358-505 634 319 (m)
Fredag 4. juni 2010 skreiv Sjur Nørstebø Moshagen:
I dette del-prosjektet vil vi testa stavekontrollar som er bygde på både open og lukka kjeldekode, minimum MS Office sin og Hunspell eller Aspell-stavekontrollane for norsk.
Meir info finn de på: http://www.divvun.no/pr/Sommarjobb_2010.html
Eg reknar med at dette arbeidet (eller i det minste resultatet av det) er interessant for lista, og at det difor er ok å posta denne stillingsannonsen her. I motsett fall ber eg om orsak.
Resultatet av prosjektet er iallfall veldig interessant. Eg reknar med dette vil verta offentlig tilgjengelig?
Den 9. jun. 2010 kl. 19.55 skrev Karl Ove Hufthammer:
Fredag 4. juni 2010 skreiv Sjur Nørstebø Moshagen:
I dette del-prosjektet vil vi testa stavekontrollar som er bygde på både open og lukka kjeldekode, minimum MS Office sin og Hunspell eller Aspell-stavekontrollane for norsk.
Meir info finn de på: http://www.divvun.no/pr/Sommarjobb_2010.html
Eg reknar med at dette arbeidet (eller i det minste resultatet av det) er interessant for lista, og at det difor er ok å posta denne stillingsannonsen her. I motsett fall ber eg om orsak.
Resultatet av prosjektet er iallfall veldig interessant. Eg reknar med dette vil verta offentlig tilgjengelig?
Sjølvsagt:)
Eg kjem til å rapportera attende til lista så snart det er noko å melda.
Sjur