Den 15.01.2023 14:00, skreiv Petter Reinholdtsen:
[Karl Ove Hufthammer]
Eg føreslår «likarklikk» («likerklikk» på bokmål).
En ulempe med dette er at det er veldig knyttet opp mot en spesifikt grensesnittprentasjon av nettsider. 'klikk' henspeiler å bruk av musklikk. Blinde bruker ikke mus, og tekstbaserte nettlesere styres typisk med tastetrykk. Har ikke noe bedre forslag.
Kunne ut frå dette føreslå «Likartrykk», som dekker også desse tilfella --- trur eg. Kan trykke med både tastatur og mus. Veit likevel ikkje om det vil slå betre an enn «Likarklikk». Skal likevel mykje til for å utkonkurrere «Likes» som har vore i bruk i mange år.
Kolbjørn
-- Happy hacking Petter Reinholdtsen _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org