On Tue, 2021-05-18 at 20:17 +0200, Kolbjørn Stuestøl wrote:
Sidan «usynlege teikn» er brukt i LibreOffice om teikn som ikkje blir skrivne ut, har eg i den norske versjonen brukt: «Set inn eit usynleg teikn i eit ord. Dette teiknetgjer at …». Sjølvsagt er eg open for andre løysingar.
eg ville som nemnt brukt "merke" sjølv, men "teikn" er tilstrekkeleg abstrakt for meg, så eg skal ikkje opponere mot det valet :-)