onsdag 18. august 2004, 00:51, skrev Kjetil Torgrim Homme:
On tir, 2004-08-17 at 17:45 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Sigurd Gartmann sigurd-i18n-no@brogar.org skreiv: Når eg hører «strøk» tenker eg meir i retning av måleprogram og målefilter i fotoprogram (slike som gjer at feriefotoa dine ser ut som dei er målt av Monet eller Matisse).
(då du nemnte feriefoto kom eg til å tenkje på termen "bestrøket papir" (eg veit ikkje kva dette vert kalla på nynorsk) -- "strøk" vert bruk i mange samanhengar, gitt :-)
det er den ekstreme varianten, ja, der strøket er viktigare enn streken. den andre motsetnaden er kanskje ein rein svart/kvitt-strek utan noko særeige strøk.
eg ser forresten at Adobe snakkar om strøkeigenskapane til ein strek i den norske utgåva av Illustrator.
For å oppsummere til nå:
<tr> <td>stroke (-v)</td> <td>streke opp, bestryke</td> </tr> <tr id="stroke"> <td>stroke (-s)</td> <td>strøk, strek, omriss, (muse)gester</td> </tr>
Eller er det noen som er sterkt imot (muse)gester og heller vil ha (muse)bevegelser; operaoversetterne? Selv er jeg kanskje ett hakk mer fornøyd med sistnevnte, men kan leve med det første :-)
-Axel