Mulig jeg spør dumt her, men hvem protesterer? Kan ikke ubuntu bruke skolelinux' norske oversettinger? --arno
---- Opprinnelig melding ---- Fra: Alexander Rødseth rodseth@gmail.com Sendt: Til: i18n-no@lister.ping.uio.no Emne: Re: [i18n-no] Spørjeundersøking for Launchpad
Hei,
Ubuntu og Launchpad har vokst seg større og mer betydningsfull enn både KDE-prosjektet og norske oversettere (som ikke bruker Launchpad) tilsammen. Jeg vil derfor anbefale å heller samarbeide med Ubuntu enn å protestere med å bytte distribusjon o.l. Det er min mening.
mvh Alexander Rødseth