Mulig jeg spør dumt her, men hvem protesterer? Kan ikke ubuntu bruke skolelinux' norske oversettinger? --arno
---- Opprinnelig melding ---- Fra: Alexander Rødseth rodseth@gmail.com Sendt: Til: i18n-no@lister.ping.uio.no Emne: Re: [i18n-no] Spørjeundersøking for Launchpad
Hei,
Ubuntu og Launchpad har vokst seg større og mer betydningsfull enn både KDE-prosjektet og norske oversettere (som ikke bruker Launchpad) tilsammen. Jeg vil derfor anbefale å heller samarbeide med Ubuntu enn å protestere med å bytte distribusjon o.l. Det er min mening.
mvh Alexander Rødseth
Arno Teigseth wrote:
Mulig jeg spør dumt her, men hvem protesterer? Kan ikke ubuntu bruke skolelinux' norske oversettinger? --arno
Vel. Alexander Rødseth protesterer jo, men jeg forstår ikke hvorfor han gnåler om distribusjonsbytte? Både Canonical og andre har som Arno nevner, tilgang til blant annet Skolelinux sine oversettelser. Hvorfor skal vi sy puter under armene på Canonical, når det er de som nekter å gjøre en god jobb?
---- Opprinnelig melding ---- Fra: Alexander Rødseth rodseth@gmail.com Sendt: Til: i18n-no@lister.ping.uio.no Emne: Re: [i18n-no] Spørjeundersøking for Launchpad
Hei,
Ubuntu og Launchpad har vokst seg større og mer betydningsfull enn både KDE-prosjektet og norske oversettere (som ikke bruker Launchpad) tilsammen. Jeg vil derfor anbefale å heller samarbeide med Ubuntu enn å protestere med å bytte distribusjon o.l. Det er min mening.
mvh Alexander Rødseth
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Hei,
Den 19. juni 2009 19.21 skrev Olav Dahlum odahlum@gmail.com følgende:
Vel. Alexander Rødseth protesterer jo, men jeg forstår ikke hvorfor han gnåler om distribusjonsbytte?
Jeg har verken protestert eller gnålt.
mvh Alexander Rødseth
Hei Alexander
Beklager hvis det ble misforstått. Jeg mente ikke at du protesterte.
Jeg spurte egentlig "hvem" protesterer? Og mot hva? Fikk vel egentlig forståelsen av at det var uenighet om hvilket samarbeidsverktøy man skulle bruke?
For min del er det likegyldig. Det viktigste for meg er at ikke arbediet med oversetting blir låst mot et spesifikt prosjekt. Da ville jeg ikke jobbet mer med det.
mvh Arno
On Sun, 2009-06-21 at 15:09 +0200, Alexander Rødseth wrote:
Hei,
Den 19. juni 2009 19.21 skrev Olav Dahlum odahlum@gmail.com følgende:
Vel. Alexander Rødseth protesterer jo, men jeg forstår ikke hvorfor han gnåler om distribusjonsbytte?
Jeg har verken protestert eller gnålt.
mvh Alexander Rødseth
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no