Sundag 1. november 2009 skreiv Åsmund Skjæveland:
“Monitor”--fysisk dings som står på skrivebordet og lyser på innfløkt vis “Screen”--grafikken som vert vist på ein monitor, og som X-program kjenner til (programmet veit ingenting om monitoren, men veit kor stor screen det er på (screen kan vera større enn monitoren taklar, ifølge xorg.conf, i så fall vil det rulla automatisk i kantane)) “Display”--Logisk samankopling av inndataeiningar (mus og tastatur) med ein eller fleire “screens”
Eg er ikkje sikker på om eg forstår.
OK, monitor = skjerm = den fysiske skjermen er OK.
Men dei virtuelle skjermflatene, der du for eksempel har eitt tilgjengelig med «Ctrl + Alt + F7» og eit anna på «Ctrl + Alt + F8» (kanskje som ein annan brukar), er det screen eller display?
Og når du har eitt logisk skjermbilde som strekker seg over to skjermar som står ved sidan av kvarandre (for eksempel oppløysing 2048 × 768), kva er det?
Og heilt tilsvarande, når du har same oppsett med to skjermar, men desse viser *ulike* skjermbilde, for eksempel to virtuelle skrivebord, kva er det?