Eivind Tagseth eivindt@multinet.no skreiv i innlegget news:20020726160830.GG1758@tagseth-trd.consultit.no:
Synes bindestrek blir riktig. Det er jo tross alt en bokstav vi snakker om, og ß-parameteren er i alle fall mer riktig enn ßparameteren.
Det beste hadde vore å brukt dei ekte teikna, men desse er kanskje ikkje tilgjengelege? (ß er forresten *ikkje* eit betateikn).