Sundag 21. november 2010 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Det er eg einig i. Bør me kanskje vurdera å standardisera på «stikkord» generelt òg? Det passar jo rimelig greitt til funksjonen slik han er i KDE/Nepomuok og Amarok, for eksempel.
No seier fellesordlista
tag -s: merkelapp, merke, etikett, tagg (i kode)
Foreslår med endrar dette til
tag -s: stikkord, merkelapp, merke, tagg (i XML/HTML)
Innvendingar?