-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Kjetil Torgrim Homme skreiv, den 17. jan. 2009 20:48:
On Sat, 2009-01-17 at 20:09 +0100, Åsmund Skjæveland wrote:
GTK+ inneheld nokre tastenamn eg ikkje veit kva eg skal gjera med. Nokon framlegg?
- Begin
- Print (Sidan PrintScreen ikkje står i lista trur eg det er den som er
meint)
- Prior
- Next
eg veit ikkje korleis det er med deg, men mine tastatur har engelsk tekst sjølv om dei norske bokstavane er med.
Eg har omsett i tråd med retningslinene så langt det går, men desse tastane er altså ikkje nemnt der.
- -- Åsmund Skjæveland