-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
GTK+ inneheld nokre tastenamn eg ikkje veit kva eg skal gjera med. Nokon framlegg?
* Begin * Print (Sidan PrintScreen ikkje står i lista trur eg det er den som er meint) * Prior * Next
I tillegg er det ein del tastar som står både som “Foo” og “KP_Foo”, som så vidt eg skjønar refererer til det numeriske tastaturet. Eg har latt prefikset «KP_» stå i omsetjinga. Er det nokon betre måte å gjera det på?
- -- Åsmund Skjæveland
On Sat, 2009-01-17 at 20:09 +0100, Åsmund Skjæveland wrote:
GTK+ inneheld nokre tastenamn eg ikkje veit kva eg skal gjera med. Nokon framlegg?
- Begin
- Print (Sidan PrintScreen ikkje står i lista trur eg det er den som er
meint)
- Prior
- Next
eg veit ikkje korleis det er med deg, men mine tastatur har engelsk tekst sjølv om dei norske bokstavane er med. "Ktrl" og "Skift" kan eg berre minnast å ha sett på Tiki- og Norsk Data-maskiner. du kan finne "Prior" og "Next" på DEC VT-terminalar, til dømes. i praksis er
Prior == PageUp Next == PageDown Begin == Home End == End
Print veit eg ikkje.
I tillegg er det ein del tastar som står både som “Foo” og “KP_Foo”, som så vidt eg skjønar refererer til det numeriske tastaturet. Eg har latt prefikset «KP_» stå i omsetjinga. Er det nokon betre måte å gjera det på?
KP_Foo er keysym-namnet. det er truleg at Foo også er eit slikt keysym-namn. det gjev ikkje meining å omsetje slikt, det er konstantar.
Laurdag 17. januar 2009 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
du kan finne "Prior" og "Next" på DEC VT-terminalar, til dømes.
Når me har fastsett dei offisielle namna for tastane på DEC VT- terminalane, bør desse inn i dei språklige retningslinjene våre, under (det eksisterande) avsnittet «Tastar»: http://i18n.skulelinux.no/retningslinjer.html
KP_Foo er keysym-namnet. det er truleg at Foo også er eit slikt keysym-namn. det gjev ikkje meining å omsetje slikt, det er konstantar.
Viss det viser seg at tekstane ikkje er meint å setjast om, bør ein melda frå til utviklarane om dette, slik at dei ikkje vert gjorde tilgjengelige for omsetting (og soleis fører til at programmet ikkje verkar skikkelig).
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Kjetil Torgrim Homme skreiv, den 17. jan. 2009 20:48:
On Sat, 2009-01-17 at 20:09 +0100, Åsmund Skjæveland wrote:
GTK+ inneheld nokre tastenamn eg ikkje veit kva eg skal gjera med. Nokon framlegg?
- Begin
- Print (Sidan PrintScreen ikkje står i lista trur eg det er den som er
meint)
- Prior
- Next
eg veit ikkje korleis det er med deg, men mine tastatur har engelsk tekst sjølv om dei norske bokstavane er med.
Eg har omsett i tråd med retningslinene så langt det går, men desse tastane er altså ikkje nemnt der.
- -- Åsmund Skjæveland