[Ole-Erik Yrvin]
Alexander
Du sendte til hele lista, så jeg sniker meg inn i diskusjonen. :)
Både Ingrid og jeg kommer til samlingen i slutten av mai. Vi gleder oss.
Ingrid leser korrektur og jeg er evt interessert i nye oppgaver.
Veldig bra.
Er det noen som vet om prosjekter på Transifex som er egnet for Ole-Eriks kompetanse på engelsk til norsk-oversetting via Transifex? Skolelinux-spesifikke ting er nesten komplette nå takket være den fantastiske innsatsen ved tidligere samlinger, så vi trenger nye oppgaver. :)