[Frode Jemtland]
En tanke: Burde noen (TM) sett på om vi bør samle slik type informasjon i et eget domene ? Det lar seg sikert gjøre å kjøpe for eksempel: i18n.no. Så kan man jo ha undersider både for nb og nn, eller gnome, kde og andre. Om man vil....
Hvilket problem vil et nytt domene løse? Hvorfor kan ikke i18n.skolelinux.no brukes?
Personlig tror jeg ikke et nytt domenenavn løser noe som helst, men kun øker utgiftsnivået og arbeidet med vedlikehold.