[Arne Christian Hårseth]
Jeg antar at vi som ikke tilhører skolelinux-prosjeket også må få en stemmerett i hvilken lisens som skal benyttes?
Alle som har deltatt på oversettelsene, og dermed er medforfatter av oversettelsene, har lovfestede rettigheter, så det er vel mer vetorett enn det er en stemmerett. :-)