j
k
j a
j l
Jeg holder på med vask av exim4-base_nb.po, og ser at det på engelsk brukes " og at det tidligere har blitt oversatt med «.
Hva skal brukes?
(håper at diverse tegnsett underveis ikke krøller dette til)
Klaus Ade
Attachments:
Back to the thread
Back to the list