Mandag 5. oktober 2009 21.18.50 skrev Sigmund Hansen :
Bjørn Kvisli wrote:
Hai, vet noen i hvilken pakke jeg finner localize på Mandriva Spring 2009
Det er mulig at dette blir development-pakken for KDE (kdedev, kde-dev eller kde4-dev).
Jeg finner ingen pakker med disse navnene
Det er i hvert fall meningen at Lokalize skal være en del av kde4s utviklingsverktøy.
Vh. Sigmund