Jeg driver å automat-oversetter bokmålsversjonen av KDE, og ser at dpi (dots per inch) er blitt oversatt både til dpi og til ppt (punkt per tomme?). Hvilken skal vi bruke. Er ppt et vanlig norsk begrep, eller bruker fagfolk og andre det norske uttrykket?