Måndag 4. april 2005 16:21 skreiv Terance Edward Sola:
Jeg oversetter installeren til ubuntu. Den bygger på debian sin men er ikke helt lik (mye enklere).
Ja, den byggjer på Debian sin. Denne strengen (og dei aller fleste andre, vil eg tru) er allereie omsett i Debian. Kvifor må strengen då omsetjast på nytt i Ubuntu?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes