On Wed, Apr 30, 2003 at 08:44:12PM +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Keld Jørn Simonsen keld@dkuug.dk skreiv i innlegget news:20030430141023.GA18433@rap.rap.dk:
Jada, alle bankutskrifter og fakturaer som jeg har i min norske bedrift bruker punktum som tusenskiller. Det er ikke et eneste eksempel hvor det ikke brukes.
Det er gode grunnar til å bruka punktum på sjekkar (slik at ein ikkje kan legga til ekstra siffer). Det gjeld *ikkje* valutatal generelt.
Elles delar eg ikkje erfaringane dine med fakturaer og bankutskrifter. Eg har gått gjennom ~alle bankutskriftene, fakturane og sjølvmeldinga eg har fått frå førre år, og desse brukar utelukkande forma:
kr 123 456,78 (ev. med «kr» bak)
Dei brukar altso «,» som desimalteikn og mellomrom som tusenskiljeteikn (litt overraskande var det at alle faktisk brukte tusenskiljeteikn). Dette gjeld for øvrig òg nettbanken min.
Det var dog merkelig. Mine bankforbindelser omfatter bl.a. Den norske Bank. Kan det være en forskjel mellom bokmål og nynorsk?
Hvilke erfaringer har andre?
vennlig hilsen keld