j
k
j a
j l
onsdag 13. november 2002, 11:47, skrev Gunnhild Lurås:
morolæring er en mulighet
Det heter visst morolæring også i kde 2.2.2 og 3.0.4 :-)
- K
Back to the thread
Back to the list