Hva skal dette oversettes med?
morolæring er en mulighet
Gunnhild
onsdag 13. november 2002, 11:47, skrev Gunnhild Lurås:
morolæring er en mulighet
Det heter visst morolæring også i kde 2.2.2 og 3.0.4 :-)
- K
Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200211131149.35403.knuty@skolelinux.no:
morolæring er en mulighet
Det heter visst morolæring også i kde 2.2.2 og 3.0.4 :-)
Kva er galt med «lek og lær», som har blitt brukt i *åresvis*?
onsdag 13. november 2002, 12:01, skrev Karl Ove Hufthammer:
Kva er galt med «lek og lær»
lekelæring?