-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
søndag 29. august 2004, 20:34, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg har spurt om dette før, men finn ikkje svaret.
Korleis skal "Distinguished Name (DN)" omsetjast? Henta frå LDAP-dialogane til Evolution.
Entydig navn, eller unikt navn, ble vi visst enige om en gang i månedsskiftet jan/feb. "DN" er jo en teknisk term mer enn en beskrivende term, og betegner en entydig nøkkelverdi. Jeg har ikke sett på dialogene, men hvis det står Distinguished Name (DN) foreslår jeg Entydig navn (DN) slik at det vises tydelig hvilken LDAP-term det dreier seg om.
Bjørn, som dessverre ikke kunne komme på samlingen denne helga ...