Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OFB7C0DC9D.BE66A5FC-ONC1256C02.005EA382@akershus-f.kommune.no:
Brukte det nå (søk og erstatt er en flott ting!). Men hva med t-fordelingen
t-fordeling, med liten t (sjølv i begynnelsen av setningar). Dette er fordelinga til den stokastiske variabelen T (*stor* T!). I statistikk er det stor forskjell på store og små bokstavar!
«Random» skal du forresten oftast setta om til «stokastisk», og ikkje til «tilfeldig».
og f-fordelingen?
Stor F.
Gir den tosidige P-verdien av en Z-test
Stor P. Eg *trur* det skal vera liten z, men er ikkje sikker. Kva brukar originalteksten. Det *skal* vera det same på norsk og engelsk.
Når det gjelder personnavn som er en del av funksjonsnavn (Pearsons produkt-moment og weibull-forddelingen f.eks) er det kanskje slik at de orda med genitiv av personnavnet (Pearsons) skrives med stor bo0kstav, og de som er substantivisk brukt (weibull ?) skrives med liten. Stemmer dette?
Nei. Regelen på norsk er både skrivemåten «Elvis-plata» og «elvisplata» er OK. Det heiter altså enten «Weibull-fordeling» eller «weibullfordeling».
Ellers: Returns the chi square independence test. =Gir det uavhengige kjikvadrat-forsøket.?
Nei! Ein «independence test» er ein uavhengnadstest. Du testar altså om to stokatiske variablar er uavhengige.
Eg ville sagt «Gir resultatet av kjikvadrat-uavhengighetstesten» eller «Gir resultatet av en uavhengighetstest (kjikvadrat)».
The observed data array. =Den observerte datatabellen. ??
Nei!!! «Observed data» = «observasjonsdata». Det blir altso «Observasjonsdatatabellen» eller «tabellen med observasjonsdata».