Bjørn Kvisli wrote:
Hai, vet noen i hvilken pakke jeg finner localize på Mandriva Spring 2009
Det er mulig at dette blir development-pakken for KDE (kdedev, kde-dev eller kde4-dev). Det er i hvert fall meningen at Lokalize skal være en del av kde4s utviklingsverktøy.
Vh. Sigmund