Onsdag 2. oktober 2002 18:31 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:200210021320.51102.gaute@verdsveven.com:
Kan me ikkje kutta ut «markør», eller iallfall setja det bakerst?
Kva er galt med «markør»?
Nei, så veldig gale er det jo ikkje, men eg synest det stiller i kategorien «unødvendige importord».
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes