Eg kikka litt på eit par ord i fellesordlista i dag, og har nokre framlegg til opprydding:
<td>current</td> <td>gjeldende, aktive, nåværende, aktuelle, denne </td>
«Current» er eit vanskeleg ord. Det bør stå at omskriving med «denne» eller «den valgte» ofte fungerer veldig bra. Dessutan kan me nok kutta ut eit par av alternativa. Mitt framlegg:
<td>current</td> <td>gjeldende, nåværende (omskrivning med «denne» eller «den valgte» fungerer ofte best)</td>
Når eg først var i den delen av ordlista, såg eg denne òg:
<td>cursor (tekst)</td> <td>markør, skrivemerke </td>
Kan me ikkje kutta ut «markør», eller iallfall setja det bakerst?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:200210021320.51102.gaute@verdsveven.com:
Mitt framlegg:
<td>current</td> <td>gjeldende, nåværende (omskrivning med «denne» eller «den valgte»fungerer ofte best)</td>
Fint.
Når eg først var i den delen av ordlista, såg eg denne òg:
<td>cursor (tekst)</td> <td>markør, skrivemerke </td>Kan me ikkje kutta ut «markør», eller iallfall setja det bakerst?
Kva er galt med «markør»?
Onsdag 2. oktober 2002 18:31 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:200210021320.51102.gaute@verdsveven.com:
Kan me ikkje kutta ut «markør», eller iallfall setja det bakerst?
Kva er galt med «markør»?
Nei, så veldig gale er det jo ikkje, men eg synest det stiller i kategorien «unødvendige importord».
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
onsdag 2. oktober 2002, 13:20, skrev dGaute Hvoslef Kvalnes : | Eg kikka litt på eit par ord i fellesordlista i dag, og har nokre framlegg | til opprydding: | | | <td>current</td> | <td>gjeldende, aktive, nåværende, aktuelle, denne </td> | | «Current» er eit vanskeleg ord. Det bør stå at omskriving med «denne» eller | «den valgte» ofte fungerer veldig bra. Dessutan kan me nok kutta ut eit par | av alternativa. Mitt framlegg: | | <td>current</td> | <td>gjeldende, nåværende (omskrivning med «denne» eller «den | valgte» fungerer ofte best)</td> | | | Når eg først var i den delen av ordlista, såg eg denne òg: | | <td>cursor (tekst)</td> | <td>markør, skrivemerke </td> | | Kan me ikkje kutta ut «markør», eller iallfall setja det bakerst?
Du har min fulle støtte for begge:-) Snurr film!
Axel