fredag 13. desember 2002, 12:10, skrev Øyvind Sæther: | emoticons - ikoner som erstatter smil av typen :-) :-( :-/ i tekster | automatisk. | | 'humørikoner'
Jeg likte denne best :-)
| 'vibbeviser' | 'vibbeikoner' | | BEDRE FORSLAG? | | 'emoticons' brukes i både DCGui (http://dc.ketelhot.de) og KMess | (kmess.sourceforge.net), jeg oversetter til nb for begge to.
-axel