[Axel Bojer]
Espen: Hvor stort arbeide anslår du dette til å være? Jeg kan gjerne bistå om du trenger det (og for å lære :-) Jeg må selvsagt sjekke om jeg har tilgangsrettigheter nok på alioth, jeg vet jeg er -guest, petter: vet du om det har noe å si?
Alle utviklerne i et prosjekt har like mye tilgang. Prosjektadministratorene har litt mer tilgang (dvs jeg, deg, Håvard og Torstein). Tror det er relevant for å opprette mysql-database. Alt annet skulle ikke trenge spesiell tilgang.
Espen bør starte med å skaffe seg bruker, så kan han legges inn i prosjektet og sette igang. Merk at websidene ligger i CVS, så ikke kopier inn ting utenom CVS. :)
Vennlig hilsen,