Yngve Spjeld-Landro skreiv 26. juli 2018 16:07:
Hei! Kva er det best å kalla tasten med windowslogoen på? Alternativa eg har funne so langt er Super(-tasten) eller Meta(-tasten).
«Super»-tasten er det mest korrekte og nøytrale: https://en.wikipedia.org/wiki/Super_key_(keyboard_button)
Eller du kan kjøpa eit Tux-klistremerke https://www.thinkpenguin.com/gnu-linux/tux-super-key-keyboard-sticker og kalla det Linux-tasten. ;)