Kjetil Torgrim Homme skreiv:
On Wed, 2008-07-16 at 14:41 +0200, Axel Bojer wrote:
Vedkommende presiserer selv: «i nokre tilfelle vil det kunne bety at det er ønskjeleg å gå utanom norma.»
det vil vere i direkte konflikt med ønskjet om at fri programvare skal brukast i skulevesenet.
Einig i begge påstandane, men med varsemd. Har nettopp hatt eit spørsmål til språkrådet om bruk av ordet «beskjering» i nynorsk. Fekk ikkje noe eintydig svar, men det er ei anna sak. Kanskje er likevel dette vegen å gå dersom ein ønskjer å bruke unormerte former. Bare nødvendig dersom programvaren skal brukast i skolesamanheng. Elles står ein vel i grunnen ganske fritt til å velje språkform. Burde kanskje hatt noen betre eksempel på konservativ/radikal nynorsk enn dei i innleiinga sidan begge desse er eineformer. Dette frå ein som oftast bruker (nokså radikalt) nynorsk privat, bokmål i jobbsamanheng (pålagt). Kolbjørn Stuestøl