[Axel Bojer]
Jeg får bygget den helt fint, så lang alt ok :-)
Godt å høre. Da er vi egentlig klar til å gi ut. Forrige utgave av synonymordboken fungerte heller ikke så bra, så det er ikke noe å vente på. Vi kan fikse det i neste utgave.
Hvis du, Petter (eller andre) vet hva som er feil, så flott! Hvis ikke skal jeg teste med å endre synonymordpakka litt for å se om jeg finner feilen.
Jeg har kun vært papegøye når det gjelder å bygge synonymordbok, og kopiert byggeregler fra andre etter beste evne. Har ingen ide om hva som trengs eller hvordan det bør fungere, så der må noen sette seg ned for å finne ut hva som er galt. Innholdet i vår fil er hentet fra filen vi henter fra synonymer.merg.net, så alle ordene som er der skal være med i får utgave.
Forresten: Jeg fikk bare vist synonymordboka i installasjonsveiviseren i OOo når jeg brukte den som heter no_NO-pack2-2.0.10.zip, regner altså med at no_NO-pack1-2.0.10.zip er for OOo 1.x?
Jepp, det er tanken.
Vennlig hilsen,